Family & fun! - Reisverslag uit Xiamen, China van Elisabeth - WaarBenJij.nu Family & fun! - Reisverslag uit Xiamen, China van Elisabeth - WaarBenJij.nu

Family & fun!

Door: Elisabeth

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

28 December 2010 | China, Xiamen

Zo, nog een blogje dan.

Afgelopen zaterdag vloog ik naar Hong Kong. Dat ging allemaal prima en 's middags rond 4 uur kwam ik aan. 2,5 uur later kwamen mijn ouders en zusjes naar buiten lopen! Jippie! Gelukkig was alles goed gegaan met hun vluchten, ondanks de sneeuw.

De drie dagen in Hong Kong waren erg leuk. We hebben van alles bezocht zoals "the peak", het Hong Kong Museum of History, het strand, wat winkels en veel Starbucks. Het was gezellig om weer met z'n vijven bij elkaar te zijn en Hong Kong was een ervaring op zich! De vele hoge gebouwen omringd door bergen was een grappig gezicht. Het weer was heerlijk, zo'n 18 graden met veel zon! We hebben ook nog erg genoten van het strand.

Nu zijn we vanmiddag aangekomen hier in Xiamen. Het is leuk maar tegelijkertijd raar om hier nu met familie te zijn. Ik krijg nu ook steeds meer het gevoel dat ik echt afscheid moet gaan nemen. Het is wel erg leuk om allerlei plekjes te laten zien aan de familie. We blijven nog in Xiamen tot maandag, dan vliegen we naar Beijing. Donderdag en vrijdag maken we een uitstapje naar Yongding, een plaatsje meer op het platteland.

En dan, na Beijing, op weg naar Amsterdam! We komen vrijdagmiddag (7 januari) aan op Schiphol, om 15.10 (hint hint hint hint). Haha, ik bedoel alleen maar te zeggen dat ik het altijd leuk vind om mensen te zien op Schiphol!

Veel liefs en tot in Nederland,
Elisabeth

• 28 December 2010 - 18:06

Hester:

Hoihoi!
    Heel veel plezier nog deze laatste weken!

Groetjes,

Hester

• 31 December 2010 - 11:24

Elise:

Geniet er nog even van!!!
    x