Laatste week in Nederland - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Elisabeth - WaarBenJij.nu Laatste week in Nederland - Reisverslag uit Amstelveen, Nederland van Elisabeth - WaarBenJij.nu

Laatste week in Nederland

Door: Elisabeth

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

27 Augustus 2010 | Nederland, Amstelveen

Beste lezers,

Over een week is het zover, dan zit ik in het vliegtuig! Ik hang dan nu ergens boven Azie als het goed is.
Eigenlijk is er niet zoveel gebeurd sinds de vorige blog (18 dagen geleden) maar ik dacht dat het toch wel leuk zou zijn om even te melden dat ik nog maar een week in Nederland ben.
Er is nog geen stress. Ik heb wel een soort van droom/nachtmerrie gehad over het inpakken en teveel kilo's / het paste niet / ik was allerlei dingen vergeten / etc. Maar dat zal niet gebeuren. Hoop ik.

Komende week eigenlijk weinig bijzonders. Langzaamaan begint het gedag zeggen, wat wel vreemd aanvoelt. Maandag en dinsdag zelfs nog werken, en dan echt volledig focussen op het inpakken en klaarmaken voor het grote avontuur. Voor je het weet ben ik weg!

Ik denk dat dit de laatste blog wordt vanuit Amstelveen.. Maar wie weet lopen de spanningen nog zo hoog op dat ik het van me af moet gaan schrijven :)

Groetjes!

  • 27 Augustus 2010 - 06:50

    Joëlle D.:

    Heeel veel plezier en suc6 met inpakken! Geniet ervan, meid;)

  • 27 Augustus 2010 - 09:00

    Lisanne:

    Hee chick, het komt helemaal goed met inpakken en vaarwel zeggen ;) Het is (gelukkig) niet dat je voor jaren in China bent... vier maanden is prima te overzien. Have some fun there!
    Liefs L

  • 28 Augustus 2010 - 08:21

    Pepijn:

    Heeey Elisabeth, veel plezier, geniet ervan en sterkte met de spanningen vooraf!! (morgen in meerkerk?)
    Greetz, Pepijn

  • 28 Augustus 2010 - 17:52

    Jesse:

    Hey Elisabeth!

    Spannend! Zit maar niet in over je bagage, je zult niets vergeten hoor (A)

    Zien we je morgen nog even in de meerkerk?

    Groetjes, Jesse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amstelveen

Studeren in China

Recente Reisverslagen:

28 December 2010

Family & fun!

25 December 2010

Afscheid en aftellen

14 December 2010

Chongwu, Christianity & Christmas

21 November 2010

Visum & film

06 November 2010

Piano's en pyjama's
Elisabeth

Actief sinds 01 Juni 2010
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 17903

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2013 - 31 Juli 2014

Studying in Syracuse

28 Augustus 2012 - 12 Juli 2013

One year in China

02 September 2010 - 07 Januari 2011

Studeren in China

Landen bezocht: