Een teken van leven - Reisverslag uit Kunming, China van Elisabeth - WaarBenJij.nu Een teken van leven - Reisverslag uit Kunming, China van Elisabeth - WaarBenJij.nu

Een teken van leven

Blijf op de hoogte en volg Elisabeth

29 Augustus 2012 | China, Kunming

Aangekomen (na een reis van bijna 24 uur) in Kunming. Eerste indruk: grote stad! Wat een drukte... gaat nog wel even duren voordat ik me hier thuis voel denk ik en de plek echt ken. Maar oke, we hebben een jaar de tijd :)

Eerste nacht in een hotel (het bed ziet er fantastisch uit) en morgenochtend ga ik naar Yunnan University om te kijken waar ik de rest van het jaar ga slapen! Ook om in te schrijven en andere dingen te regelen :)

Inderdaad geen facebook, twitter, youtube..... maar wel Skype! :)

• 29 Augustus 2012 - 15:09

Lisanne:

Mooi om te horen dat je goed bent aangekomen!
    Heb je een leuk afscheidsfeest gehad :)?
    Thank goodness for skype!
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid zult krijgen over hoe en wat voor de komende tijd.
    Liefs L

• 29 Augustus 2012 - 15:48

Aletta Van Dijke - IJmker:

Fijn om te horen dat je er bent. Is de reis goed verlopen? De beschrijving van de stad klinkt nog niet echt 'eeuwige lente-achtig', maar hopelijk ga je gauw wennen en zijn er ook mooie groene, rustige plekjes te vinden (een chinees vondelpark ofzo). Geef het maar even de tijd; dan komt het allemaal goed.

Liefs, Aletta

• 29 Augustus 2012 - 22:58

Arno:

Yes!!! Je bent er! Leuk om je vanmiddag al even op Skype te zien/spreken.
    Hoop dat je nu lekker slaapt. Veel succes morgen.